Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η εταιρία μας προσπαθεί πάντοτε να διαθέτει ποιοτικά και λειτουργικά προϊόντα, όμως υπάρχει περίπτωση σε κάποιες από τις ποσότητες που παραλαμβάνουμε να εμφανιστούν ελαττωματικά τεμάχια. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο μερών της συσκευής θα πρέπει να ενημερώσετε την ίδια ημέρα το κατάστημα μας αποστέλλοντας e-mail στη διεύθυνση: support@mykinito.gr ή καλείτε το τεχνικό μας τμήμα στο τηλέφωνο 2810 200 260 και την τοπική SPEEDEX COURIER, δηλώνοντας ότι παρελήφθη με ζημιά ώστε να ενημερωθείτε για τις ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε. Η παραλαβή της συσκευής από την μεταφορική θα πρέπει να γίνει στην αρχική της εργοστασιακή συσκευασία, μαζί με όλα τα παρελκόμενα. Σε κάθε περίπτωση διευκρινίζουμε πως η επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας.

Mετά την παραπάνω προθεσμία ΔΕΝ μπορούμε να αποδεχθούμε καμιά ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές που έχουν προκύψει.

Για να ισχύσει αυτό είναι απαραίτητο το προϊόν να επιστρέφετε με την συσκευασία του και όλα τα περιεχόμενα της μαζί με την απόδειξη αγοράς.
Παρακαλούμε ελέγξτε προσεκτικά τα προϊόντα που παραγγέλνετε κατά την παραλαβή τους προκειμένου να διαπιστώσετε τυχόν ελαττώματα (σπασμένα, λάθος, ελλιπή περιεχόμενα). Επιστροφές προϊόντων για προσωπικούς σας λόγους (π.χ  παραγγείλατε λάθος προϊόν ή δεν μείνατε ικανοποιημένοι) μπορούν να γίνουν με δικά σας έξοδα, εντός 14 ημερών από την αγορά τους και εφόσον βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση μέσα στην συσκευασία τους, με όλα τα συνοδευτικά τους και την απόδειξη αγοράς. Τυχόν επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται έως το τέλος κάθε μήνα.

Σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντων, μπορείτε να προβείτε σε α) άμεση αντικατάσταση των λανθασμένων προϊόντων με τα σωστά χωρίς καμία επιβάρυνση και β) επιστροφή προϊόντων σε εμάς με δικά μας έξοδα και εφόσον παραλάβουμε τα προϊόντα και διαπιστώσουμε πως βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση μέσα στην συσκευασία τους, με όλα τα συνοδευτικά τους και την απόδειξη αγοράς, να προχωρήσουμε σε ολική επιστροφή χρημάτων.

Η διαδικασία αλλαγής είναι η εξής:
Πραγματοποιείτε μία νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε και στα σχόλια γράφετε ”Σε αντικατάσταση της προηγούμενης μου παραγγελίας με αριθμό #?????? για αλλαγή προϊόντος με κωδικό π.χ ??????”. Εμείς με την σειρά μας θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σας και θα σας αποστείλουμε το νέο προϊόν. Όταν θα παραλάβετε τη νέα παραγγελία σας θα δώσετε το λάθος προϊόν που παραγγείλατε χέρι με χέρι στον υπάλληλο της SPEEDEX Courier για να μας το επιστρέψει πίσω στην εταιρία μας.

Επιβαρύνεστε με τα έξοδα μεταφοράς όπως αναλύονται παρακάτω.

  • Έξοδα αποστολής νέας παραγγελίας : 3€
  • Έξοδα αποστολής (επιστροφής) παλιάς : 3€
  • Σύνολο : 6,00€
Τέλος θα γίνει συμψηφισμός στα ποσά των προϊόντων και μεταφορικών και θα πληρώσετε στον courier την διαφορά που θα προκύψει.

βοηθήσουν στην επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος μπορεί να προκύψειΣε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας μαζί μας στο τηλέφωνο 2810 200 260 ή μέσω emai στο support@mykinito.gr τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Οι συνεργάτες μας θα είναι στην διάθεση σας να σας εξυπηρετήσουν ή να σας
.

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη πλοήγηση στον ιστότοπό μας. Με τη συνέχιση της πλοήγησης αποδέχεστε τη χρήση των cookies.